​De Bijenkorf opent vernieuwde parterre

​De Bijenkorf opent vernieuwde parterre

De Bijenkorf heeft in Amsterdam het eerste deel van de vernieuwde parterre geopend. Ook is een deel van de vergrote accessoire-afdeling geopend, zo laat de warenhuisketen dinsdag weten.

Céline, Gucci, Prada en Tiffany & Co zijn de eerste merken met een shop-in-shop op de vernieuwde parterre. Later deze week voegt Dior zich aan dat rijtje toe. Volgende maand worden er ook shop-in-shops van onder meer Hermès en Louis Vuitton geopend.

De Bijenkorf heeft bij de verbouwing gekozen voor een open en lichte opzet met wit marmer en details van brons staal. Verder is de ingang aan de Damzijde vernieuwd en zijn de roltrappen vanuit de accessoire-afdeling een kwart gedraaid.

De parterre is onderdeel van een totale vernieuwing van zevenduizend vierkante van de Amterdamse vestiging, die medio november moet worden afgerond. Eind vorig jaar werd de Beauty World, een nieuwe cosmetica-afdeling op de parterre, al geopend.

De werkzaamheden hebben een tijdlang stilgelegen als gevolg van een geschil met Bam Groep. Een rechter besloot vorige maand dat het bouwbedrijf weer aan de slag moest en dat de retailer en openstaande rekening van zevenhonderdduizend euro moest betalen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!