​Staples test bestellen met Easy Button

​Staples test bestellen met Easy Button

Staples rust zijn Easy Button uit met een zelflerende chatbot die reageert op gesproken commando’s. Hiermee geeft de retailer zijn klanten de mogelijkheid om bestellingen te plaatsen of te herhalen met hun stem. Daarnaast kunnen zij via de rode knop antwoord krijgen op vragen over producten en de status van hun bestelling.

Staples werkt al geruime tijd aan het uitbreiden van de Easy Button. Deze staat via wifi in verbinding met het internet en is voorzien van machine learning. Op momenten dat de bot de vraag van de klant niet begrijpt schakelt hij deze door naar een servicemedewerker. De bot blijft in deze situaties wel meeluisteren om een dergelijke vraag de volgende keer zelf te kunnen beantwoorden.

Staples is momenteel ook druk met het uitbreiden van de mogelijkheden van zijn app. Die wordt onder meer voorzien van een chatbot en kreeg al de beschikking over een instore navigatiemogelijkheid. Hiermee kunnen consumenten de ideale shoproute per vestiging uitstippelen op basis van hun digitale boodschappenlijst.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!