​Ook Rosada ziet omzet flink toenemen

​Ook Rosada ziet omzet flink toenemen

Rosada Fashion Outlet heeft in de eerste zes maanden van dit jaar 27 procent meer omzet geboekt. Sinds de uitbreiding in mei komt de omzetplus ten opzichte van een jaar eerder op 64 procent uit. Dat heeft het koopjescentrum uit Roosendaal donderdag bekendgemaakt.

De uitbreiding van Rosada werd medio mei officieel gepresenteerd. Het outletcentrum groeide met achtduizend vierkante meter tot een totaal van 23 duizend. Dankzij de toevoeging van 45 winkelpanden telt Rosada inmiddels meer dan honderd merken.

Rosada heeft volgens center manager Francois Peters ook flink geïnvesteerd in de inrichting van het publieke gebied en de parkeervoorzieningen, om de shopbeleving op te krikken. “Onze inspanningen werpen duidelijk hun vruchten af.”

Rosada maakt verder bekend dat State of Art, Skechers, Home & Cook en WMF later dit jaar hun deuren zullen openen in Roosendaal. Bij de uitbreiding in mei verwelkomde het outletcentrum al merken als Adidas en Calvin Klein, terwijl de afgelopen maanden ook Siebel, After Eden en Riverwoods Junior een outlet hebben geopend.

Rosada is één van de drie outletcentra in ons land. Batavia Stad maakte vorige week al bekend dat zijn omzet in het eerste halfjaar met veertien procent is gestegen.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends