Zo staat McDonald's ervoor

Zo staat McDonald's ervoor

McDonald’s heeft een moeilijke tijd achter de rug. Meerdere omzetdalingen op rij dwongen de fastfoodketen vorig jaar tot een ‘turnaround plan’. Een plan dat onderverdeeld kan worden in drie fases: een revitalisering, gevolgd door een versterking van de business om uiteindelijk weer het mentale marktleiderschap te pakken. Steve Easterbrook, sinds vorig jaar ceo van McDonald’s, vertelt tegenover Fortune hoe de keten ervoor staat.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in