​Target geeft punten in loyaliteitsprogramma

​Target geeft punten in loyaliteitsprogramma

Klanten van Target sparen sinds deze week punten in de vernieuwde Cartwheel-applicatie. De retailer is gestart met een pilot van het nieuwe spaarprogramma in zijn vestigingen in San Diego, St. Louis, Houston en Denver.

Het nieuwe spaarprogramma is onderdeel van een update van de Cartwheel-app. De focus van de app ligt sinds de update op het sparen van punten. In het nieuwe spaarprogramma krijgen klanten tien punten per dollar die zij uitgeven bij de retailer. Wanneer zij bepaalde aantallen bereikt hebben kunnen zij deze punten inleveren om beloningen te ontvangen. Het puntensysteem achter het spaarprogramma moet ervoor zorgen dat klanten duurdere aankopen doen om zo meer punten te sparen.

De Cartwheel-app blijft naast het nieuwe spaarprogramma zijn oude functies behouden. Zo kunnen klanten tegoedbonnen en kortingsbonnen blijven opslaan en hun boodschappen afrekenen met behulp van de barcode betaaloptie. Hierbij scannen kassières de persoonlijke barcode van de klant waarna het bedrag van de rekening van de gebruiker wordt afgeschreven.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends