​Kruidvat brengt klantenkaart naar België

​Kruidvat brengt klantenkaart naar België

Kruidvat lanceert zijn loyaliteitsprogramma ruim vijf jaar na de introductie in Nederland ook in België. Klanten ontvangen zodoende ook bij onze zuiderburen persoonlijke aanbiedingen, zo laat de Nederlandse keten weten.

Kruidvat introduceert zowel een fysieke klantenkaart als mobiele app, die in de winkel gescand kan worden. Via de app is het tevens mogelijk om de extra aanbiedingen en het gespaarde puntensaldo te bekijken. Bij elke euro die klanten uitgeven sparen ze een punt, die ingeruild kan worden voor onder meer gratis producten en extra korting.

Klanten kunnen de kaart ophalen in een winkel van Kruidvat en zich vervolgens online registreren. Daarbij kunnen ze aangeven of ze wekelijks of dagelijks wisselende persoonlijke aanbiedingen ontvangen. “De persoonlijke aanbiedingen komen bovenop de bestaande aanbiedingen”, benadrukt algemeen directeur Gerard van Breen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!