​America Today werkt samen met de Bijenkorf

​America Today werkt samen met de Bijenkorf

De Bijenkorf start online met de verkoop van de kindercollectie van America Today. Ook een deel van de damescollectie van de keten van Roland Kahn wordt via de webshop van de warenhuisketen verkocht.

De samenwerking is een volgende stap in de uitbreiding van het aantal online verkoopkanalen van America Today, zo laat algemeen directeur Peter van Kampen weten. “Dit is een mooie stap om omze artikelen bij een groot publiek verkrijgbaar te maken.” De klanten van de Bijenkorf passen volgens hem goed bij de doelgroep van America Today.

De collectie van America Today wordt zowel via de Nederlandse als de Belgische webshop van de Bijenkorf verkocht. Eerder dit jaar sloeg de modeketen al de handen ineen met bol.com. Daar kreeg America Today een plekje binnen de sectie Baby & Kind.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!