​Chatplatform kom met modebot

​Chatplatform kom met modebot

Chatbot Kik heeft zijn platform uitgebreid met twee nieuwe categorieën. Gebruikers kunnen websites die bots van Kik gebruiken voortaan ook vragen stellen met betrekking tot mode- en schoonheidsartikelen.

Consumenten kunnen de chatbot raadplegen voor advies over outfits en daarnaast met behulp van de bot bladeren door nieuwe kledingstijlen. Hierbij richt de bot zich met name op de mobiele winkelervaring, omdat een mobiele website minder mogelijkheden biedt dan een traditionele webwinkel. De chatbot is zelflerend en weet hierdoor vragen van consumenten steeds beter en directer te beantwoorden.

De nieuwe toepassing wordt al gebruikt door H&M, Sephora en Victoria’s Secret. Zij maakten in een eerder stadium al gebruik van het chatbotplatform van Kik.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!