​Elektronische etiketten bij Colruyt

​Elektronische etiketten bij Colruyt

Colruyt test een systeem met elektronische prijsetiketten. Dit doet de supermarktketen in haar vernieuwde supermarkt in het Belgische Merelbeke. Met de elektrische etiketten kan de retailer zijn prijzen automatisch aanpassen, schrijft Gondola.

De vernieuwde winkel opende afgelopen week zijn deuren en is de eerste Colruyt-winkel van de nieuwe generatie. Die kenmerkt zich onder meer door een ruimere versmarkt en de digitale etiketten. Hiermee moeten verlaagde prijzen sneller zichtbaar zijn. De nieuwe etiketten kunnen in kleur oplichten. Hiermee worden gewone prijzen in zwart, en de laagste prijzen in rood weergegeven.

Daarnaast is het printen, transporteren en vervangen van etiketten niet meer nodig. Dit zorgt voor een besparing in papier en kosten en geeft het personeel meer tijd voor hun kerntaken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!