​Yoox Net-a-Porter werkt richting mobile-only

​Yoox Net-a-Porter werkt richting mobile-only

Yoox Net-a-Porter opent een nieuw technologiecentrum in Londen. De online luxeretailer huisvest daar alle tech-teams, die nu nog vanuit verschillende locaties door heel Groot-Brittannië werken.

De nieuwe locatie moet zijn deuren in maart 2017 openen en komt mede voort uit de samenwerking tussen Yoox en technologiebedrijf IBM. De nieuwe plek moet medewerkers faciliteren op de best mogelijke manier zodat zij kunnen werken aan oplossingen die bijdragen aan groei van de online retailer. Hierbij ligt de focus met name op innovatie op het gebied van mobiel winkelen. “Een van mijn belangrijkste doelen is om het bedrijf te transformeren tot een mobile only-platform”, aldus ceo Federico Marchetti

De retailer zet in op een gepersonaliseerde winkelomgeving waar klanten direct toegang hebben tot producten die aansluiten op hun voorkeuren. Hiervoor gebruikt Yoox klantinzichten die zij in de loop der jaren hebben verzameld. Deze informatie moet zorgen voor klantbeelden die als basis dienen voor de winkelomgeving.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!