​Lidl breidt Nederlandse webshop uit

​Lidl breidt Nederlandse webshop uit

Lidl biedt vanaf deze week ook wijnen in zijn webwinkel aan. Zowel het vaste wijnassortiment als enkele ‘web-only’ wijnen zijn online te vinden.

De toevoeging van wijnen aan het onlineaanbod is een logische stap, licht een woordvoerder toe. “Nu zeven op de tien consumenten online shoppen, moeten wij zorgen dat we blijven beantwoorden aan de klantverwachtingen.” De prijzen van de wijnen variëren van 1,50 tot 99 euro.

Het wijnaanbod is de eerste uitbreiding van de Nederlandse webwinkel, die in juni werd gelanceerd. Tot nu toe werden er alleen non-foodproducten verkocht. In Duitsland werd al eerder gestart met de onlineverkoop van levensmiddelen.

Lidl liet bij de lancering al weten het aanbod in de webwinkel ‘in fases uit te breiden’. Het non-foodassortiment bestaat onder meer uit bad- en keukengerei, mode en textiel, klusartikelen en woonaccessoires. Voor bestellingen via Lidl-shop.nl rekent de supermarktketen 2,99 euro verzendkosten.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!