​Matt Sleeps lanceert ‘slaapzender’

​Matt Sleeps lanceert ‘slaapzender’

Matrassenstartup Matt Sleeps heeft onder de naam Mattflix zijn eigen online videoplatform gelanceerd. De RetailRookie werkt hiervoor samen met de Spaanse Netflix-parodie Napflix.

Mattflix bestaat naar eigen zeggen uit video’s van ‘typisch Nederlandse beelden die zo saai zijn dat zelfs de moeilijkste slapers hun ogen niet kunnen openhouden’. Matt Sleeps wil er alles aan doen om mensen beter te helpen slapen, legt initiatiefnemer Joep Verbunt uit. “Mattflix is een dikke knipoog naar de saaiste films die het land rijk is.” Samenwerkingspartner Napflix heeft in Spanje een vergelijkbaar platform.

Gebruikers kunnen via Mattflix onder meer kijken naar Domino D-day, een Fries kampioenschap Fierljeppen en een vier uur durend debat in de Tweede Kamer over de VAR-verklaring. Daarnaast heeft Matt Sleeps zelf enkele programma’s ontwikkeld.

Matt Sleeps is één van de tien RetailTrends RetailRookies 2016-2017. De retailer verkoopt naar eigen zeggen één ‘perfecte’ matras, die in verschillende maten verkrijgbaar is.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!