​McDonald’s duikt dieper in thuisbezorging

​McDonald’s duikt dieper in thuisbezorging

McDonald’s gaat in de Verenigde Staten een samenwerking aan met UberEats. Zo’n tweehonderd restaurants in Florida starten eind januari met de eerste thuisleveringen.

Klanten uit Orlando, Tampa en Miami kunnen bestellingen plaatsen via de app van UberEats, waarna een koerier van dat platform het eten thuis komt brengen. Het is nog onduidelijk hoe lang de test gaat duren. Of het tot een uitrol komt, hangt af van de feedback van de eerste gebruikers.

McDonald’s werkt al op kleine schaal samen met andere bezorgdiensten zoals DoorDash en Postmates. In ons land bezorgt de fastfoodketen nog niet thuis, in tegenstelling tot een concurrent als Burger King. UberEats is sinds dit jaar ook in Amsterdam actief.

McDonald’s maakte vorige maand al bekend dat consumenten vanaf volgend jaar kunnen bestellen en betalen vanaf hun smartphone. In 2018 moet de optie in twintig- tot 25 duizend restaurants wereldwijd beschikbaar zijn.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!