Takeaway.com koopt ‘logistieke marktplaats’

Takeaway.com koopt ‘logistieke marktplaats’

Takeaway.com heeft de Belgische en Duitse activiteiten van Resto-In overgenomen. Het moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl omschrijft de sectorgenoot als ‘een logistieke marktplaats voor online foodbezorging’.

Resto-In stond in Duitsland bekend als Bloomsburys en is actief in Berlijn, Hamburg en Brussel. In de twee Duitse steden is Takeaway.com met Lieferando.de, in Brussel sinds de overname van Just Eat met Pizza.be. Daarom versterkt de koop van Resto-In naar eigen zeggen ‘de aanwezigheid en het aanbod in beide landen’.

Een overnamebedrag wordt niet bekendgemaakt. Takeaway.com heeft in Duitsland grote concurrentie van Delivery Hero. De maaltijdbezorger kiest er daarom naar eigen zeggen bewust voor om nog verlies te draaien bij onze oosterburen, omdat de focus op groei ligt.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!