​Jumbo geeft vervolg aan jaaraanbiedingen

Jumbo is gestart met een nieuwe campagne rond zijn jaaraanbiedingen. Klanten krijgen het hele jaar lang korting op onder meer wasmiddel en soep, zo laat de supermarktketen dinsdag weten.

Jumbo ging vorig jaar als eerste supermarktketen van start met jaaraanbiedingen, waarbij het om producten gaat die gezinnen veel gebruiken. De aanbiedingen komen bovenop de laagsteprijsgarantie die de Veghelse retailer hanteert.

Jumbo introduceerde vorig jaar ook seizoensaanbiedingen, die nog de aanleiding vormden voor een rel met Heineken. Klanten kregen de hele zomer de tweede krat van verschillende biermerken voor de helft van de prijs, waarbij Heineken als tegenzet de leveringen zou hebben teruggeschroefd. De leverancier beëindigde de bieroorlog door de productie op te schroeven om alsnog aan de vraag van Jumbo te voldoen.

Het bier van Heineken maakt evenals andere merken ook onderdeel uit van de nieuwe jaaraanbiedingen, wat betekent dat klanten het gehele jaar de tweede krat voor de halve prijs kunnen aanschaffen. Verder zijn onder meer stevige soepen en knakworsten van Unox, luiers van Pampers, wasmiddel van Ariel, Lipton Ice Tea en pizza’s van Dr.Oetker het gehele jaar in de aanbieding.

RetailTrends