​Picnic en bol.com winnen serviceaward

​Picnic en bol.com winnen serviceaward

De service van online retailers Picnic en bol.com is beloond met een award van reviewplatform Opiness. Nieuwkomer Picnic hield de gevestigde supermarkten flink achter zich, zo laat de organisator weten.

Picnic en bol.com zijn twee van de in totaal veertien beste dienstverleners, die een Beste Service Award in ontvangst mochten nemen. Picnic wordt door bijna zevenhonderd klanten beoordeeld met een 9,7. Volgens Opiness wordt bij de app-only supermarkt opvallend vaak het woord ‘blij’ geschreven in de reviews. Een ruimer assortiment is een veelgehoorde wens.

Bol.com, winnaar in de categorie webwarenhuizen, krijgt gemiddeld een 8,6 van twee keer zoveel klanten. Een kwart van de reviews ging over het ruime assortiment van het dochterbedrijf van Ahold Delhaize. Bol.com wint de award voor het derde jaar op rij.

Uit een analyse van in totaal veertienhonderd reviews van de winnaars blijkt volgens Opiness dat consumenten snelheid en het geboden gemak door technologie van groot belang vinden. In een vijfde van de reviews wordt onder meer gesproken van een optimaal werkende site, een app, chat of communicatie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!