​Ook H&M omarmt ‘see now, buy now’

​Ook H&M omarmt ‘see now, buy now’

H&M is de volgende fashionretailer die zijn nieuwste collectie direct na de catwalkshow verkoopt. De zogenoemde Studio-collectie is na de modeshow op de Paris Fashion Week verkrijgbaar in de webwinkel en een aantal fysieke vestigingen.

De ‘see now, buy now’-trend werd een jaar terug in gang gezet door Burberry, omdat consumenten onder druk van social media en e-commerce niet langer zes maanden zouden willen wachten op de getoonde collectie. Merken als Topshop, Prada en Tom Ford volgden het Britse bedrijf al, en daar komt H&M nu dus bij.

De premiumcollectie van H&M is direct na de show op 1 maart in Parijs online te koop en arriveert een dag later in enkele geselecteerde vestigingen. Op de catwalk toont H&M naast vrouwenkleding voor het eerst ook de mannencollectie.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!