Domino’s breidt Facebook-chatbot uit

Domino’s breidt Facebook-chatbot uit

Domino’s vervangt zijn chatbot met gelimiteerde functies door een uitgebreide bestelbot. Klanten kunnen nu het volledige aanbod via de Facebook-bot bestellen.

In de eerste versie van de chatbot, die vorig jaar werd gelanceerd, was het alleen mogelijk de meest recente bestelling te herhalen. Ook was een 'Pizza Profile' noodzakelijk. In de nieuwe versie is een account bij Domino's niet nodig en kan uit het volledige menu gekozen worden.

Eerder voegde Domino’s Google Home al toe aan zijn bestelopties, als een van de eerste retailers. Ook is de pizzaketen aangesloten op Echo, de vergelijkbare virtuele assistent van Amazon. Domino’s wil het bestellen van pizza’s naar eigen zeggen op ‘ieder digitaal kanaal’ mogelijk maken.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!