De nieuwste aanwinst van Hunkemöller

De nieuwste aanwinst van Hunkemöller

Een beauty area, parfumbar, selfiespiegel en experiencepaskamer. De nieuwe flagshipstore van Hunkemöller in de Kalverstraat bevat volop nieuwe elementen.

Het nieuwe vlaggenschip heeft een oppervlakte van 430 vierkante meter en telt drie verdiepingen. Van de dertien paskamer is er één 'experience'-paskamer gedoopt. Met belichting en muziek kunnen klanten daar voor iedere lingerieset een bijpassende sfeer creëren. De keuze bestaat uit 'sport', 'seductive', 'beach' en casual'.

Hunkemöller moedigt verder het delen van de shopervaring op sociale media aan. Zo is er een 'selfie mirror' waar klanten foto's kunnen maken en uploaden. Verder is in deze winkel de eerste shop-in-shop van HKMX Sports Collection te vinden. Naast de sportcollectie van Hunkemöller kunnen klanten daar met een bodyscanner ook hun fitnessprogressie meten.

Verder is er een nieuwe parfumbar, een nieuwe lijn wellnessproducten en worden er enkele limited designercollecties verkocht. In de beauty area op de bovenste verdieping worden door afwisselende merken make-up behandelingen verzorgd. De nieuwe flagshipstore opende zijn deuren in de Kalverstraat op Valentijnsdag, in het voormalige pand van Costes.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in