​HelloFresh gaat van clicks naar bricks

​HelloFresh gaat van clicks naar bricks

HelloFresh heeft een tijdelijke stationswinkel geopend in Londen. De etailer is vier weken aanwezig op station Old Street, waar zijn maaltijdboxen worden verkocht.

De tijdelijke winkel is een antwoord op de feedback van klanten, die lieten weten de mogelijkheid te willen hebben om hun maaltijdbox op weg van werk naar huis op te halen. Voorbijgangers kunnen in de winkel op hun beurt kiezen uit de populairste maaltijden van HelloFresh, die tien pond kosten. Ook worden non-alcoholische ‘mocktails’ aangeboden. Tien procent van de opbrengst wordt gedoneerd aan The Felix Project, een goed doel gericht op het terugdringen van voedselverspilling en armoede.

De tijdelijke winkel is opgezet door het creatieve bureau Hot Pickle, dat ook verantwoordelijk is voor de winkels van onder meer Magnum en Maille van Unilever. HelloFresh leent zich volgens het bureau voor een fysieke aanwezigheid, waar rechtstreeks contact is met de consument en de producten vers aangeboden kunnen worden.

HelloFresh haalde eind vorig jaar 85 miljoen euro aan groeigeld op in een nieuwe investeringsronde. Het bedrijf uit de koker van de Duitse investeerder Rocket Internet is inmiddels in negen landen actief, waaronder Nederland.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!