​Pets Place lanceert gepersonaliseerde app

Winkelketens Pets Place en Boerenbond hebben een gezamenlijke app gelanceerd. Ook heeft moederconcern IJsvogel Retail voor beide formules een vernieuwde website gelanceerd.

Via de Pets Place- en Boerenbond-app krijgen terugkerende klanten extra voordeel en persoonlijke aanbiedingen en advies. Aan de hand van een profiel krijgen zij toegang tot informatie, acties en kortingen. De app is volgens commercial director Cora Kleinhout van IJsvogel Groep een aanvulling op de fysieke winkels, die vooral als ontmoetingsplek worden ervaren. “Het geeft ons de mogelijkheid om 24/7 met onze shoppers in contact te staan.”

Gebruikers van de app worden automatisch lid van de zogeheten VIP Club. Daarmee krijgen zij onder meer tips over de verzorging van hun huisdier en worden zij uitgenodigd voor events met andere huisdiereigenaren. Ook sparen leden bij iedere aankoop voor punten, die in te ruilen zijn voor kortingen of een donatie aan een goed doel. Klanten zonder smartphone kunnen ook met een fysieke spaarkaart deelnemen.

RetailTrends