​House of Einstein duikt in de b2b-markt

​House of Einstein duikt in de b2b-markt

House of Einstein gaat voortaan bij bedrijven langs voor persoonlijk kledingadvies aan medewerkers. De personalshoppingdienst springt naar eigen zeggen in op een behoefte van de werkende man ‘die wel goed gekleed de deur uit wil maar er simpelweg geen tijd voor heeft’.

Voor de introductie van de b2b-service hield House of Einstein een enquête onder ruim vijfhonderd businessprofessionals. Daaruit blijkt onder meer dat een op de vijf in pak naar het werk gaat. De meerderheid kiest voor een nette spijkerbroek met overhemd en jasje, stelt medeoprichter Mei Ling Tan. “Deze smart casual kledingstijl past veel beter bij de huidige tijdgeest waarin we flexibeler werken, zowel op gebied van werktijden als locatie.”

Tijdens een ‘corporate outfitting’-sessie neemt House of Einstein de wensen en stijl van de werknemers door en wordt naderhand een kledingbox thuisgestuurd. Google, McKinsey, Oracle en TomTom maken al gebruik van de dienst.

RetailTrends