​HelloFresh van start met wijnabonnement

​HelloFresh van start met wijnabonnement

HelloFresh is woensdag begonnen met een wijnclub. HelloFresh Wine is een Amerikaanse abonnementsdienst, waarbij klanten elke maand zes flessen ontvangen.

HelloFresh stuurt behalve de flessen ook suggesties voor bijpassende maaltijden en proefnotities en smaakprofielen van de wijn. Klanten kunnen kiezen uit een doos rode, witte of verschillende wijnen, die door sommeliers zijn geselecteerd. De prijs van een abonnement is 89 dollar per maand, waarbij de bezorgkosten zijn inbegrepen.

De van oorsprong Duitse maaltijdboxverkoper ging ruim een jaar terug al van start met de verkoop van wijnboxen in Nederland. In tegenstelling tot de Amerikaanse wijnclub, moeten klanten in ons land een maaltijdbox afnemen om de wijn te kunnen ontvangen.

In de Verenigde Staten is het de eerste productlancering van HelloFresh sinds de introductie van de familiebox in januari vorig jaar. HelloFresh is momenteel in negen landen actief. In de laatste drie maanden van 2016 telde het bedrijf ruim 850 duizend actieve leden.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!