No Label kijkt ook naar VS en Australië

Kledingmerk No Label opent dit jaar zijn tweede winkel in Nederland. Daarnaast kijkt de herenkledingverkoper nadrukkelijk naar het buitenland, zegt medeoprichter Patrick van Riemsdijk in het juninummer van RetailTrends.

No Label heeft momenteel alleen een winkel in Rotterdam. Een vestiging in Den Bosch werd onlangs gesloten, omdat er ‘te weinig vloeroppverlakte was om de juiste items aan te bieden’. No Label zoekt naar een groter pand in de Brabantse stad, terwijl ook Rotterdam, Maastricht, Den Haag en Utrecht op de verlanglijst staan. 

No Label kan binnen een dag een winkel opzetten, zegt Van Riemsdijk. “Wat ons betreft kan dat ook in Amerika en Australië, mooie markten waar we stiekem al naar kijken.” Eerder liet het modemerk al weten winkels te willen openen in België en Scandinavië, omdat daar veel online omzet vandaan komt. Daarnaast ziet Van Riemsdijk dankzij Facebookcampagnes ook de Duitse omzet hard groeien. “Waarom starten we niet in Düsseldorf een winkel, denk ik dan.”

Van Riemsdijk richtte No Label drie jaar geleden op met Michael van den Broek, net als hij een voormalig medewerker van Suitsupply. Hij liet eerder weten binnen vijf jaar uit te willen groeien naar vijftig vestigingen.

In het juninummer van RetailTrends gaat Van Riemsdijk verder in op de ambities en onderscheidende kenmerken van No Label. Klik hier om het artikel te lezen in het digitale magazine? Nog geen abonnee? Kijk dan hier voor meer informatie over een abonnement op RetailTrends.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!