Men At Work kijkt ‘met één oog’ naar Duitsland

Men At Work kijkt ‘met één oog’ naar Duitsland

De focus van Men At Work ligt vooral op het ‘outstanding’ krijgen van de Nederlandse en Belgische markt. Mocht er verdere buitenlandse uitbreiding komen, dan is Duitsland de eerste stap, zegt ceo Annemarie Uleman tegen FashionUnited.

Men At Work kijkt ‘met één oog’ naar het buitenland, zegt Uleman. Op korte termijn ziet zij buitenlandse expansie niet gebeuren, maar 'misschien over vijf jaar'. In eigen land wil de ceo van Men At Work de leidende multibrandketen voor mensen tussen de twintig en 35 jaar maken.

Men At Work heeft een stijgende omzet en maakt geen verlies, zegt Uleman zonder cijfers te noemen. Vorig jaar werd gestart met de uitrol van het XL Urban Start Something-concept. Daarmee richt de modeketen zich sterker op millennials in grote steden. Ook horen bij het nieuwe concept luxere en duurdere merken, zoals The North Face en Patagonia.

Uleman staat sinds april aan de leiding van Men At Work, als opvolger van Mark Hommelberg. Daarvoor was ze al in dienst van moederconcern Varova.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!