Zeven strategieën voor effectieve mond-tot-mondreclame

Zeven strategieën voor effectieve mond-tot-mondreclame

Social media, video's, e-mail, iedere retailer weet wel dat hij op al die digitale kanalen moet zitten. Maar lang voordat een van deze kanalen of zelfs het geschreven woord maar bestond, was er al mond-tot-mondreclame. Een nog altijd zeer effectief marketinginstrument, blijkt wel uit het grote belang dat consumenten hechten aan aanbevelingen van kennissen en vrienden. Hoe kun je word of mouth-marketing het beste inzetten in het digitale tijdperk? Deze infographic van Impact geeft zeven bruikbare tips.

 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in