Tumble ’N Dry verkent de Chinese markt

Tumble ’N Dry verkent de Chinese markt

Het Amsterdamse kledingmerk Tumble ’N Dry gaat een samenwerking aan met Alibaba. Het kinderkledinglabel krijgt een ‘flagshipstore’ op Tmall Global.

Tumble ’N Dry heeft naar eigen zeggen de ambitie om een internationaal geliefd merk te worden. Het merk richt zich al op Duitsland, België en Scandinavië en gaat nu de Chinese markt verkennen. “Onze stijl en prijs sluiten goed aan bij de Chinese consument”, aldus e-commercemanager Rachel Gans. Tumble ’N Dry zegt in Nederland al een paar jaar ‘een double digit groei’ door te maken.

Het kledingmerk gaat zijn volledige lente-/wintercollectie te koop aanbieden op Tmall Global. Dat platform is gevuld met A-merken van over de hele wereld. Nederlandse retailers als G-Star en Flinders verkopen eveneens via het Chinese platform, terwijl Albert Heijn zijn webwinkel er eerder dit jaar op slot deed.

Tumble’ N Dry maakt sinds 2012 onderdeel uit van de Varova Fashion Group, dat ook eigenaar is van onder meer Sissy-Boy en Men at Work. Het kinderkledinglabel heeft acht eigen winkels en ligt in ruim 1100 speciaalzaken en warenhuizen in twintig verschillende landen.

Reacties

Laatste nieuws









RetailTrends