Zo creëer je betrokken retailpersoneel

Zo creëer je betrokken retailpersoneel

Hoe groter een organisatie wordt, hoe minder personeel betrokken is bij het bedrijf. Meer dan de helft van retailpersoneel dat zich niet betrokken voelt overweegt een nieuwe baan, tegen tien procent van de betrokken medewerkers. Het zijn een paar weetjes die de Amerikaanse bureaus CPG en RevUnit delen in hun infographic over het creëren van betrokken retailpersoneel, waarin ook tips niet mogen ontbreken.


Human capital in retail op 12 oktober
Menselijke kennis en kunde – human capital – is voor retail- en merkorganisaties een cruciale succesfactor voor onderscheidend vermogen, groei en bestaansrecht. Maar hoe kunnen ze jonge generaties raken en werven? Hoe worden medewerkers merkambassadeurs? Wat zijn de retailjobs van de toekomst? Het nieuwe event Human capital in retail geeft antwoord op deze en andere vragen: humancapitalinretail.nl.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in