Karwei opent ‘city loft’ op Utrecht Centraal

Karwei heeft donderdag een pop-up store geopend op treinstation Utrecht Centraal. Daarmee wil de retailer zijn nieuwste woonstijlen aan consumenten presenteren.

De pop-up store is drie weken geopend en staat elke week in het teken van een andere Europese stad. Achtereenvolgens zijn dat Londen, Berlijn en Parijs. Reizigers kunnen er terecht om uit te rusten, te werken of hun telefoon op te laden. Tegelijkertijd kunnen ze er volgens Karwei wooninspiratie opdoen, waarbij steeds een van de vier nieuwe woonstijlen van de winkelketen centraal staat.

Karwei had vorig jaar al een tijdelijke winkel in de Amsterdamse Kalverstraat. Die leerde de retailer dat het belangrijk is om het merk te laden op plaatsen waar veel consumenten komen, zij directeur Machiel van der Sluijs eerder dit jaar tegen RetailTrends. Hij liet toen al weten bezig te zijn met meer pop-up stores op high traffic locaties.

Karwei is bezig zijn winkels om te bouwen naar een nieuw concept, waarbij de focus meer op woninginrichting ligt. Door pop-up stores te openen sluiten die winkels straks beter aan bij wat de consument van de formule verwacht, aldus Van der Sluis.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

RetailTrends


Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!