Zalando’s ophaaldienst geldt nu ook voor Zalon

Zalando’s ophaaldienst geldt nu ook voor Zalon

Zalando haalt in ons land voortaan ook retouren op van klanten van zijn personalshopperdienst Zalon. Het is voor het eerst dat de etailer beide diensten combineert.

Zalon-klanten hoeven hun retouren voortaan niet meer naar een afgiftepunt of postkantoor te brengen, maar kunnen een tijd en plaats reserveren waarop hun retourzending wordt opgehaald. Zowel Zalon als Zalando haalt op zijn inmiddels landelijk beschikbaar. De personalshopperdienst is naar eigen zeggen positief onthaald. 73 procent van de gebruikers zegt opnieuw van de dienst gebruik te willen maken, stelt countrymanager Dieter Meeuwssen van Zalon België en Nederland.

Bij Zalon krijgen consumenten een kledingbox opgestuurd na persoonlijk advies van een stylist. Zij moeten daarvoor vooraf een vragenlijst invullen, waarbij ze ook eigen foto’s of hun favoriete stijl kunnen uploaden. Ze krijgen gratis advies van een stylist, die ze eventueel ook kunnen bellen. Vervolgens wordt de kleding opgestuurd en kunnen klanten zelf kiezen wat ze willen houden. Uiteindelijk betalen ze alleen voor de producten die niet worden geretourneerd.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!