Het einde van merkentrouw?

Het einde van merkentrouw?

Hoe trouw zijn consumenten nog aan merken? Het aantal loyaliteitsprogramma's stijgt explosief, maar dat valt niet te zeggen voor de loyaliteit van klanten zelf. De vrijwel oneindige keus die consumenten door de opkomst van online heeft gekregen speelt daarbij een rol, maar ook de overenthousiaste promotie van merken heeft soms een averechts effect. Hoe erg is het gesteld met de merkloyaliteit? En welke merken weten consumenten nog wel aan zich te binden? Deze infographic van Rave laat het zien.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in