Advertorial: Waarom retailers bij efficiëntieverbetering kiezen voor GLORY cash-management

Advertorial: Waarom retailers bij efficiëntieverbetering kiezen voor GLORY cash-management

Met ongeveer 15.000 cash-recyclers die in Europa worden ingezet, helpt GLORY, global marktleider in cash-management technologieën, duizenden retailers om hun efficiëntie te verhogen en winstgevendheid te maximaliseren en tegelijkertijd hun geldtransacties veilig te stellen.

Het succesverhaal bij AUCHAN Meaux (Frankrijk)
De Franse retailer AUCHAN plukt de vruchten door de inzet van CASHINFINITY™ in haar nieuwe conceptstore in het winkelcentrum «Les Saisons de Meaux» net buiten Parijs. Sinds de winkel voor het eerst werd geopend in oktober 2015, heeft de nieuwste technologie van GLORY gebaseerd op eenvoud en keuze, nieuwe klantervaringen opgeleverd. Tevens heeft het via de end-to-end oplossingen voor cashmanagement en in-store procesoptimalisatie de winstgevendheid verhoogd.

CASHINFINITY™ beheert de volledige contante geldstroom van de winkel. Ontworpen rond de specifieke cash recyclingoplossingen van GLORY, zijn er meer dan 40 afrekenpunten met verschillende configuraties - traditionele kassa's, self-checkout en zelfscanning. De GLORY-technologie biedt veilige gesloten geldafhandeling, gecentraliseerd beheer van kasinventaris en optimalisatie van alle cash afrekenprocessen in de hele winkel.
De implementatie van CASHINFINITY™ heeft geautomatiseerde cash-recycling in de winkel mogelijk gemaakt, zowel bij de verkooppunten als in de backoffice. Het heeft ook de zichtbaarheid in de winkel van contant geld aanzienlijk verminderd in vergelijking met andere vergelijkbare winkels. Gevolg is dat voor de Auchan Meaux-medewerkers risico's en stress zijn afgenomen, zij een veilige werkomgeving hebben zodat zij zich kunnen concentreren op nog meer interactie met klanten.

GLORY helpt retailers extra klantenervaringen te bieden bij het afrekenproces en hun contant geld efficiënter te beheren
Supermarkten, doe-het-zelfzaken, gemakswinkels, drogisterijen... Veel Retail segmenten hebben gekozen voor GLORY-geldrecyclers om de ervaring die ze bij de kassa leveren opnieuw uit te vinden.

De kassa is de laatste ervaring en interactie die een klant heeft met een winkel, met een formule. En het is belangrijk om een geweldige winkelervaring te bieden, zelfs terwijl klanten betalen.

Dankzij CASHINFINITY™ hebben retailer een veilig contant-geld proces, vanaf de eerste transactie waarbij het contant geld automatisch wordt geverifieerd en gevalideerd (alle vervalsingen worden geweigerd of opgeslagen) tot aan hun bankrekening. GLORY-oplossingen minimaliseren de noodzaak om contant geld handmatig te verwerken, dus is er minder risico op diefstal, fraude of andere verliezen en maximaliseert de winstgevendheid.
    
GLORY levert ook verbeterde Back-Office-cashmanagementbeveiliging en -efficiëntie
GLORY helpt retailers bij het automatiseren van de backoffice-verwerking van contant geld in hun winkels. Een bekende discountretailer heeft gekozen voor GLORY om de beveiliging te verbeteren en de handmatige cashverwerkingstijd te verminderen en heeft duizenden units geïnstalleerd in Duitsland, België en Tsjechië... De implementatie van CASHINFINITY™ heeft geautomatiseerde cashrecycling in de winkel (in de backoffice) mogelijk gemaakt tijdens dagopening, wisseling van shift en 'day-close', waardoor deze processen worden versneld en managers worden vrijgemaakt om zich te concentreren op hun kernactiviteiten. Cash winkelinkomsten zijn volledig beveiligd en de manager kan contant voorraad in realtime monitoren en managen, waardoor het hele cashproces wordt geoptimaliseerd.

Wilt u meer weten over waarom retailers kiezen voor GLORY Cash Recyclers?
Neem dan contact op met GLORY Nederland:

Silvio Arzini, Retail Account Director NL
+31 (0)627393436 / +31 347 32 74 38
silvio.arzini@glory-global.com
http://www.cashinfinity.net/

Of meer informatie over GLORY succesverhalen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!