Kwantum wil af van ‘ietwat stoffige imago’

Kwantum wil af van ‘ietwat stoffige imago’

De introductie van het nieuwe interieurmerk Wown! moet het imago van Kwantum een boost geven. “Deze vorm van samenwerking met influencers past perfect in de huidige tijdsgeest”, zegt concept- en creatiespecialist Mariska Wijnands tegen RetailTrends.

Wown! bestaat uit collecties van drie verschillende bloggers, die voor het ontwerp carte blanche hebben gekregen van de woonwinkelketen. Alle drie hadden al ervaring opgedaan met het ontwerpen en produceren van producten, stelt Wijnands. “Maar als kleine ondernemer is het vaak lastig om de juiste partij te vinden.” Daarbij wijst ze op het langdurige proces en het kostenplaatje bij beperkte oplages. “Kwantum geeft ze nu de mogelijkheid om het merk op te schalen, met behoud van hun eigen kracht.”

Voor Kwantum biedt de samenwerking volgens Wijnands de kans de achterban van de influencers te bereiken. De retailer probeert de laatste jaren ‘het ietwat stoffige imago’ van zich af te schudden. “Ik zeg het niet graag, maar ik ben bang dat het wel zo is. Ik zie Wown! als volgende stap hierin.” Wijnands is daarom blij met de enthousiaste reacties, na het lanceren van het merk afgelopen week. “Het geeft vertrouwen dat we goed bezig zijn.”

Lees op RetailTrends meer over de nieuwe vorm van samenwerking bij Kwantum.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!