Men At Work wil verrassen met ‘flash retailing’

Men At Work wil verrassen met ‘flash retailing’

Men At Work heeft onlangs een pop-up winkel geopend in de Jordaan in Amsterdam. De vestiging is de eerste tijdelijke winkel van een serie, schrijft Textilia.

De pop-up store is gevestigd in de Westerstraat. De komende twee jaar opent Men At Work op meer plekken kortstondige winkels. Met dit ‘flash retailing’-concept hoopt de modeketen klanten naar eigen zeggen ‘opnieuw te verrassen’.

Men At Work zegt op de tijdelijke locaties een selectie te bieden van ‘het beste wat in de overige winkels te vinden is’. Het is nog niet duidelijk hoelang de eerste pop-up store geopend blijft. Ook is nog niet bekendgemaakt waar en wanneer de volgende winkels komen.

Men At Work werd in september door oprichter Marcel van Gelderen teruggekocht van Varova. De mannenmodeketen focust zich op Nederland en België, maar liet vorig jaar weten ook ‘met één oog’ naar Duitsland te kijken.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!