Advertorial: Populaire klantenkaart-app verhoogt traffic voor elke retailer

Advertorial: Populaire klantenkaart-app verhoogt traffic voor elke retailer

De populaire mobile wallet Stocard heeft in April de mijlpaal bereikt van 1.5 miljoen gebruikers. Vorig jaar rond deze tijd had Stocard 750.000 gebruikers, waarmee het aantal in een jaar tijd is verdubbeld. Ook voor dit jaar wordt verwacht deze met name organische groei door te zetten naar zeker 2 miljoen gebruikers einde dit jaar. De gebruikers waarderen de app met een excellente score van 5,0 bij Apple’s IOS.

Gebruikers omarmen Stocard omdat ze geholpen worden om al hun klantenkaarten in 1 app te zetten en de laatste relevante aanbiedingen van hun favoriete retailers te ontvangen. Retailers zien de app als een krachtig kanaal om meer offline (winkel) verkopen te realiseren. Stocard is een van de weinige kanalen die een duidelijke bijdrage levert aan omzetgroei door mobiele campagnes.

Omdat Stocard meet hoeveel gebruikers in winkels komen en zelfs meet hoeveel mensen in winkels kopen, kan Stocard exact aangeven wat het effect is van samenwerken met Stocard. Er is geen ander middel dat zo duidelijk en transparant is voor offline retail.

Deze data is tevens de basis waarop Stocard retailers helpt aan meer en kwalitatief betere traffic. We hebben inmiddels tientallen campagnes gehad in Nederland en allemaal met een goede uplift in sales en een significant positieve ROI. De (potentiele) klanten van een retailer krijgen enkel relevante aanbiedingen te zien waardoor conversies op de winkelvloer erg hoog zijn.

Stocard heeft ongeveer 1 op de 4 actieve klantenkaarten in Nederland. Hiermee is het bereik inmiddels erg hoog en maakt Stocard onderdeel uit van de customer journey van heel veel nederlandse consumenten. 

Binnenkort kunnen gebruikers ook betalen met de Stocard app, wat hen de mogelijkheid geeft om alle aankopen af te rekenen met hun favoriete mobile wallet.
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!