Advertorial: Zo vergroot jij je slagingskans bij de jaargesprekken!

Advertorial: Zo vergroot jij je slagingskans bij de jaargesprekken!

Leer van retailers zélf hoe jij je optimaal kunt voorbereiden en je business kunt laten groeien. Wat zijn de do’s & don’ts? Je hoort het tijdens de Focusplaza Summer School – speciaal voor toeleveranciers in vers, kw en private label - op 29, 30 en 31 augustus a.s.

Hoe kom jij straks goed beslagen ten ijs? Door maximaal zicht te krijgen op actuele uitdagingen, doelstellingen en inkoopprocessen van retailers. En wat zij voor jou kunnen betekenen. Omdat je de verschillende formules én hun argumenten waaróm ze actuele keuzes maken beter gaat begrijpen. Daarmee kan jij je voordeel doen zodat ook jíj vervolgens beter begrepen wordt!

Laat je inspireren door: o.a. Fred Bosch (CEO Coop), Klaas de Boer (unitmanager vers bij Jumbo), Marc-Jan Kivits (inkoopmanager Superunie), Liesbeth Dekker-Weijzen (unitmanager Plus Retail), Jisse Arkes (voormalig inkoop Aldi), Bert van der Does (hoofd category management Boon), Alexander Arbouw (senior category manager Alpro Nederland) en Martijn Bos (CEO Boska Holland).

Naast het verkrijgen van actuele insights, zoom je met vakgenoten op interactieve wijze in op de praktijk. Daarnaast ga je samen op winkelbezoek (inclusief formuletoelichting), is er mogelijkheid voor een speeddate én biedt het programma de mogelijkheid om informeel met retailers én andere leveranciers te klankborden over actuele ontwikkelingen. Zodat je ook hun creativiteit en vindingrijkheid kan gebruiken voor de ontwikkeling van je eigen plannen.

Het aantal mogelijke deelnemers is bewust beperkt, omdat wij het belangrijk vinden dat jij deze dagen informeel en interactief met anderen inzoomt op de learnings. Meld je daarom snel aan.

Kijk voor het totale programma op www.focusplaza.nl/workshops/focusplaza-summerschool/

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!