Kruidvat-moeder zet nieuwe keten op met L’Oréal

Kruidvat-moeder zet nieuwe keten op met L’Oréal

A.S. Watson wil nog dit jaar vijftig nieuwe vestigingen openen volgens het make-upconcept Colorlab in China. Het moederbedrijf van onder meer Kruidvat en Trekpleister heeft de eerste winkels geopend in Shenzhen, Guangzhou en Shanghai.

L’Oréal is nauw betrokken bij de ontwikkeling van de nieuwe winkelketen. Het cosmeticabedrijf neemt meer dan dertig procent van het aanbod voor zijn rekening. Zo is er een speciale make-upbalie voor de merken L’Oréal Paris en Maybelinne. Ook eigen merken van A.S. Watson en het Japanse make-upmerk Kiss Me en Koreaanse Clio zijn er te koop.

Colorlab hoopt met zijn innovatieve en frisse winkel vooral jongeren naar de winkels te trekken. Daarbij is de retailer geadviseerd door L’Oréal. De nieuwe winkels bieden klanten meer dan alleen een breed scala aan make-upproducten, stelt topman Samuel du Retail van L’Oréal in China. “Ze bieden een make-upervaring met toegang tot make-upartiesten voor consultaties, evenals een grote verzameling aan make-uptrends en nieuwe looks om hen te inspireren.”

Bekijk het nieuwe make-upconcept van A.S. Watson en L’Oréal op RetailTrends.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!