Stond Starbucks op het punt van instorten?

Stond Starbucks op het punt van instorten?

Lange tijd leek Starbucks een succesverhaal zonder eind. Iedereen leek van de Amerikaanse koffieketen te houden en het Starbucks-groen veroverde in een rap tempo de hele wereld. Maar er lijkt langzaam wat zand in de motor te komen. Onlangs waarschuwde de retailer voor een vertraging van de groei en kondigde aan flink wat vestigingen te sluiten. Reden om een naderend einde te vrezen is er niet, maar volgens de makers van de documentaireserie Inside the Storm is dat wel eens anders geweest. Daarin worden de worstelingen van vijf wereldmerken onderzocht. In deze aflevering wordt met talloze insiders gekeken naar de problemen waar Starbucks achter de schermen mee kampte en hoe die te boven zijn gekomen.

 

Lange tijd leek Starbucks een succesverhaal zonder eind. Iedereen leek van de Amerikaanse koffieketen te houden en het Starbucks-groen veroverde in een rap tempo de hele wereld. Maar er lijkt langzaam wat zand in de motor te komen. Onlangs waarschuwde de retailer voor een vertraging van de groei en kondigde aan flink wat vestigingen te sluiten. Reden om een naderend einde te vrezen is er niet, maar volgens de makers van de documentaireserie Inside the Storm is dat wel eens anders geweest. Daarin worden de worstelingen van vijf wereldmerken onderzocht. In deze aflevering wordt met talloze insiders gekeken naar de problemen waar Starbucks achter de schermen mee kampte en hoe die te boven zijn gekomen.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!