Superwinkel.nl lanceert Duitse webshop 

Superwinkel.nl lanceert Duitse webshop 

Online warenhuis Superwinkel.nl heeft een Duitse variant gelanceerd onder de naam Supershop.de. Het is de eerste buitenlandse standalone site van de Nederlandse webwinkel. 

Hoewel de lancering pas bekend is gemaakt, is de webshop al een maand live. In die eerste maand was de Duitse winkel goed voor vijf procent van de totale omzet. Momenteel biedt de shop alleen nog producten aan in de categorieën parfum, cosmetica en haarproducten. Later worden deze productcategorieën uitgebreid. 

De Nederlanders hadden de Duitse markt al verkend door te verkopen via Amazon.de. In het afgelopen jaar is alles in het werk gesteld om met een eigen winkel de markt op te gaan. Er is een Duitse klantenservice opgezet en het platform werd meertalig gemaakt. 

De etailer wil verder uitbreiden binnen Europa. Voor 2019 staan openingen van webshops in Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk op de planning. Het bedrijf verwacht met de expansie ‘nog betere deals’ te kunnen maken. 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!