Advertorial: Optimaliseer je assortiment op basis van data

Advertorial: Optimaliseer je assortiment op basis van data

Retailers willen graag onmiddellijk inspelen op de snel veranderende behoeften en wensen van hun klanten. Dat kan natuurlijk niet als je geen idee hebt wat die behoeften en wensen zijn. Maak je beslissingen gebaseerd op je onderbuikgevoel of aannames, dan is er een grote kans dat je de plank volledig misslaat. Datagedreven beslissingen liggen aan de basis van je verkoopsucces, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Ontdek in deze whitepaper alle stappen van assortimentsoptimalisatie en enkele praktijkvoorbeelden van bedrijven die je voorgingen in dit proces. Het is tijd om afscheid te nemen van jouw losstaande Excelbestanden en volledig inzicht te krijgen in alle data uit jouw organisatie.

Download hier de whitepaper.

Reacties 1


Jeroen De Wit 22 mei, 15:14

Ondernemers gevoel en durven ondernemen gaat er wel een beetje uit met alleen data.
Data kan je goed ondersteunen en planning een stuk makkelijker maken.
Ik denk dat je ook juist moet kijken hoe kan ik mijn neus voor nieuwe ontwikkelingen ontwikkelen en daarmee onderscheidend zijn in de markt. Verrassend voor klanten, verrassend voor je medewerkers. Ook intern moeten collega's uitgedaagd worden om de optimale bijdrage te leveren aan wat klanten willen zeggen en doen. Ruwe data ziet niet alles

Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!

Dit artikel krijg je cadeau. Lees alles van RetailTrends voor slechts € 10,- (eerste maand).

Word member Of log in