Apeldoorn als winkelstad ontwikkelt zich sterk door vernieuwde Oranjerie 

Apeldoorn als winkelstad ontwikkelt zich sterk door vernieuwde Oranjerie 

Oranjerie, het winkelcentrum in het hart van Apeldoorn, ondergaat op dit moment een imposante renovatie. Deze transformatie maakt het winkelcentrum klaar voor de toekomst. Onlangs opende de nieuwe hoofdentree haar deuren, evenals de retailers in de aansluitende hoofdas. 

Hier vindt u onder andere weer de bekende namen van vóór de verbouwing zoals New Yorker, Noppies, Vila Chocola, Only, Holland & Barrett, Just a Joke en Bakker Bart. Ook de vertrouwde winkels als ZARA en Jeans Centre zijn nog steeds te vinden in het Apeldoornse winkelcentrum. Later dit jaar betrekken ook ANWB en The Body Shop hun vernieuwde units. 

Als resultaat van deze mooie renovatie heeft de Oranjerie ook nieuwe namen aan zich weten te binden. Zo zullen o.a. TK Maxx , Mango en Bever zich gaan vestigen in de compleet vernieuwde, passage.

De genoemde huurders vormen samen een sterke retailmix van grote, (inter)nationale merken, lokale ondernemers en een aanbod in food & beverage. Voor meer informatie over beschikbare units kunt u een kijkje nemen op de pagina www.winkelcentrumoranjerie.nl/verhuur.

Reacties

Dát is weer eens een positieve ontwikkeling. Al blijf ik vinden dat het Apeldoornse stadshart te uitgestrekt is. We zullen zien of de rest meeprofiteert!

Geplaatst door Reinder Koornstra op 12 februari 2019 om 12:39

Nieuw jasje, maar geen nieuwe 'retail experience'. Hopelijk kan de consument warm lopen voor de 13 in een dozijn retailers zoals TK Maxx, New Yorker, ANWB of Mango..

Geplaatst door Bernie Lagerveldt op 13 februari 2019 om 09:50

Zo te lezen toch veel eenvormigheid. Met de genoemde namen lijkt het toch echt op weer zo'n " clone centre".......

Geplaatst door Luuk Rengers op 13 februari 2019 om 11:39

Laatste nieuws

RetailTrends