Wanneer prijsstrategie je merk schaadt (en hoe je dat voorkomt)

Wanneer prijsstrategie je merk schaadt (en hoe je dat voorkomt)

Shoppers hebben vaak een uitgesproken mening over merken. Zo ook over de prijs. Een lichte prijsverandering in de ene of de andere richting kan grote invloed hebben op de perceptie van je merk. Deze infographic van retailadviesbureau Wiser laat zien hoe prijsstrategieën merken kunnen schaden en wat je eraan kunt doen.

Shoppers hebben vaak een uitgesproken mening over merken. Zo ook over de prijs. Een lichte prijsverandering in de ene of de andere richting kan grote invloed hebben op de perceptie van je merk. Deze infographic van retailadviesbureau Wiser laat zien hoe prijsstrategieën merken kunnen schaden en wat je eraan kunt doen.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!