Waarom Albert Heijn met Tony's Chocolonely strijdt voor een eerlijke cacaobranche

Waarom Albert Heijn met Tony's Chocolonely strijdt voor een eerlijke cacaobranche

Een plek waar chocoladebedrijven kennis en tools vinden om de komende jaren een einde te maken aan de kinderarbeid en slavernij in de cacaobranche. Dat is waar het samenwerkingsplatform Open Chain van Tony's Chocolonely voor staat. Het platform is deze week opengesteld voor alle chocoladebedrijven en Albert Heijn is met zijn Delicata-repen de eerste deelnemer. De eerlijke chocoladerepen zijn te herkennen aan de gele button met de tekst ‘Samen maken we chocolade 100% slaafvrij’. In onderstaande video legt Albert Heijn uit wat het met de samenwerking wil bereiken.

 

Een plek waar chocoladebedrijven kennis en tools vinden om de komende jaren een einde te maken aan de kinderarbeid en slavernij in de cacaobranche. Dat is waar het samenwerkingsplatform Open Chain van Tony's Chocolonely voor staat. Het platform is deze week opengesteld voor alle chocoladebedrijven en Albert Heijn is met zijn Delicata-repen de eerste deelnemer. De eerlijke chocoladerepen zijn te herkennen aan de gele button met de tekst ‘Samen maken we chocolade 100% slaafvrij’. In onderstaande video legt Albert Heijn uit wat het met de samenwerking wil bereiken.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!