Wat is het effect van gepersonaliseerde advertenties?

Wat is het effect van gepersonaliseerde advertenties?

Hebben gepersonaliseerde advertenties de toekomst? Steeds meer retailers en merken lijken er gebruik van te maken. Signs deed onderzoek naar de ervaringen van consumenten als het gaat om dit soort advertenties. Het meest effectief lijken de verkoopmails die ze van merken en bedrijven in hun inbox ontvangen. 29,2 procent van de ondervraagde vrouwen geeft aan hier wel eens op te klikken, tegenover 19,4 procent van de mannen. Dit en meer resultaten in onderstaande infographic.

 

Hebben gepersonaliseerde advertenties de toekomst? Steeds meer retailers en merken lijken er gebruik van te maken. Signs deed onderzoek naar de ervaringen van consumenten als het gaat om dit soort advertenties. Het meest effectief lijken de verkoopmails die ze van merken en bedrijven in hun inbox ontvangen. 29,2 procent van de ondervraagde vrouwen geeft aan hier wel eens op te klikken, tegenover 19,4 procent van de mannen. Dit en meer resultaten in onderstaande infographic.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!