McDonald's maakt Happy Meal gezonder

McDonald's maakt Happy Meal gezonder

McDonald's maakt in Nederland het Happy Meal gezonder. Voortaan kunnen kinderen alleen nog fruit en groente als toetje kiezen, zoals peer en snoeptomaatjes.

Yoghurtdrink Danoontje zit niet meer als toetje in het rode doosje. Het kan nog wel als drankje worden gekozen.

Jaarlijks gaan er ruim twaalf miljoen Happy Meals over de toonbank. Marketingdirecteur Annemarie Swijtink zegt dat McDonald's als marktleider families wil helpen om een verantwoorde keuze te maken. "Het blijft de speciale treat die je van ons kent, maar met extra vitaminen."

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!