What’s Next in Retail Tech

What’s Next in Retail Tech

Nieuwe technologie brengt ons aan de vooravond van grote verandering. Machine learning, kunstmatige intelligentie en big data bieden ongekende mogelijkheden. 3D-printers, neurotechnologie en robots zorgen voor nieuwe kansen. Wat betekent dat voor jouw retail- en merkorganisatie? 

What's Next in Retail Tech prikkelt retailers en merken om uit hun comfortzone te stappen. Het event brengt je op de hoogte van de belangrijkste ontwikkelingen, reikt handvatten aan over hoe je technologie inzet voor nieuwe manieren om klanten te binden en biedt een inkijkje in de dag van overmorgen. Een dag met retailers, brands, pioniers en experts uit binnen- en buitenland.

De eerste keynote-sprekers zijn bekend

  • Viktor Mayer-Schönberger, auteur van de data-economie & professor at the Oxford University
  • Richard van Hooijdonk, Trendwatcher & Futurist over de toekomst van retail
  • Daniel Gebler, CTO Picnic, over de ontwikkeling van Picnic als mobile-first naar AI-first retailer
  • Stijn Verhoeven van Albert Heijn met Vera Rensink van bol.com, over pionieren in de wereld van 'voice'
  • Laurens de Kleine van Wundermart, over hoe Wundermart iedereen aan een onbemande winkel helpt
  • Dr. Claudius Jablonka van de Retailtech Hub over hoe zij vooruitstrevende retailers en merken verbinden aan startups en de nieuwste technologie

Locatie: Pakhuis de Zwijger Amsterdam.
Datum: 5 november 2019

Tickets:
Regulier ticket: € 375 ex btw
RetailTrends-member ticket: € 295 ex btw


Klik hier voor meer informatie over het event, de sprekers en om je tickets te kopen. 

 

 

 

 

Reacties

Laatste nieuws







Lees hier 15 toekomstverkenningen in retail

In een compleet vernieuwd jubileummagazine van RetailTrends vind je maar liefst vijftien toekomstverkenningen in de retail. Hoe ziet de supermarkt eruit in 2050? Hoe ver zijn we op het gebied van duurzaamheid en innovatie? Kennen we de consument van de toekomst eigenlijk? Lees het in RetailTrends.



RetailTrends