McDonald's test met voice voor bestellingen

McDonald's test met voice voor bestellingen

McDonald’s wil zijn McDrive van voice gaan voorzien. Daarvoor heeft de fastfoodketen het bedrijf Apprente overgenomen, een startup die zich richt op spraakherkenning. 

Met het toevoegen van voice aan de McDrive, hoopt McDonald’s het bestelproces simpeler, sneller en nauwkeuriger te maken voor consumenten. In plaats van dat de bestelling bij een medewerker wordt opgenomen, zal een automaat de bestelling verwerken. Later wil McDonald’s de technologie eventueel gebruiken voor kiosken, de bestelzuilen in de restaurants en mobiele bestellingen. 

Eerder nam de fastfoodketen al Dynamic Yield over, een bedrijf dat gespecialiseerd is in personalisatietechnologie. Daarmee wil McDonald’s klanten een ervaring op maat bieden, door in te spelen op het weer, populaire menu-items en het moment van de dag. 
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!