Liu Jo's nieuwste flagshipstore in Turijn oogt zowel huiselijk als luxe

Liu Jo's nieuwste flagshipstore in Turijn oogt zowel huiselijk als luxe

De gloednieuwe flagshipstore van het Italiaanse modemerk Liu Jo is gevestigd in Turijn. Dat designer Christopher Ward Studio (CWS) shopcomfort hoog in het vaandel heeft staan, komt duidelijk terug in het ontwerp, dat zowel luxe als huiselijkheid uitstraalt.



Door de combinatie van zwart, goud en wit is de etalage van Liu Jo niet te missen. Eenmaal binnen zorgen lichtbruine, houten vloeren en witte muren voor een strak geheel, waarin de gouden details goed naar voren komen. Langs de zijmuren bevinden zich kledingrekken en verschillende modellen schoenen. Aan de achterkant en in het midden van de flagshipstore worden jeans en broeken uitgestald. Ook bevindt zich in het midden van de winkel een stijlvol zithoekje met een grote plant als eyecatcher.

De gloednieuwe flagshipstore van het Italiaanse modemerk Liu Jo is gevestigd in Turijn. Dat designer Christopher Ward Studio (CWS) shopcomfort hoog in het vaandel heeft staan, komt duidelijk terug in het ontwerp, dat zowel luxe als huiselijkheid uitstraalt.



Door de combinatie van zwart, goud en wit is de etalage van Liu Jo niet te missen. Eenmaal binnen zorgen lichtbruine, houten vloeren en witte muren voor een strak geheel, waarin de gouden details goed naar voren komen. Langs de zijmuren bevinden zich kledingrekken en verschillende modellen schoenen. Aan de achterkant en in het midden van de flagshipstore worden jeans en broeken uitgestald. Ook bevindt zich in het midden van de winkel een stijlvol zithoekje met een grote plant als eyecatcher.




Dezelfde lichte kleuren komen terug in de pashokjes, net als de zachte stoffen uit de zithoek. Spiegels en verlichting zorgen ook in dit gedeelte van de winkel voor een ruime, frisse look. In de hal waar de trap naar de eerste verdieping zich bevindt, worden parfums van het Italiaanse merk aangeboden. 



Ook aan de trap is aandacht besteed: zowel de leuningen als het plafond boven het trapgat zijn verlicht en de hangende lampen dienen vooral als decoratie. Op de eerste verdieping worden dezelfde lichte en gouden accenten gebruikt en is er eveneens een zithoekje gemaakt.

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!