Advertorial: Hoe Eurotrade Fair retailers helpt hun marges te vergroten

Advertorial: Hoe Eurotrade Fair retailers helpt hun marges te vergroten

Door structurele prijsverlagingen van concurrenten en de hedendaagse prijsverwachting van consumenten, worden promotieacties steeds belangrijker voor veel retailers. De afgelopen 2 jaar zijn de marges hiervan behoorlijk onder druk gezet. Door anders in te kopen bied je niet alleen je klanten meer voordeel, maar vergroot je ook je eigen marges.

Producten uit parallelkanalen lenen zich hier bij uitstek voor. Hierbij gaat het vaak om eenmalige partijen, verkregen uit restvoorraden van producenten en importeurs. Het prijsniveau van deze producten ligt hierdoor beduidend lager dan normaal. Dit in combinatie met de beperkte beschikbaarheid, maakt deze producten uitermate geschikt om actiematig in te zetten.

Eurotrade Fair organiseert internationale handelsbeurzen voor dit soort producten. Hier wordt een veelvoud aan consumentenartikelen uit diverse productcategorieën aangeboden tegen sterk gereduceerde tarieven.

Benieuwd wat deze beurs voor jou kan betekenen? Bezoek dan Eurotrade Fair op 6 & 7 november in Eindhoven.

Voor meer informatie: www.eurotradefair.nl
 

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!