Hoe de consument in actie komt dankzij ‘Fear Of Missing Out’

Hoe de consument in actie komt dankzij ‘Fear Of Missing Out’

Fear Of Missing Out, oftewel FOMO: de angst om iets te missen. Ook de consument heeft er soms last van, bijvoorbeeld bij een aanbieding die slechts een bepaalde tijd geldig is of een event dat ruimte biedt aan een beperkt aantal mensen. Retailers kunnen FOMO voor zich laten werken met de juiste marketingstrategieën en zo hun klanten aanzetten tot actie. Hoe? Dat zie je in deze infographic van Media Update.

 

Fear Of Missing Out, oftewel FOMO: de angst om iets te missen. Ook de consument heeft er soms last van, bijvoorbeeld bij een aanbieding die slechts een bepaalde tijd geldig is of een event dat ruimte biedt aan een beperkt aantal mensen. Retailers kunnen FOMO voor zich laten werken met de juiste marketingstrategieën en zo hun klanten aanzetten tot actie. Hoe? Dat zie je in deze infographic van Media Update.

 

Dit is een premium artikel

Verder lezen?

Sluit je net als 2.500 bedrijven aan bij de RetailTrends-community

Slechts €10 voor de eerste maand

Word member van RetailTrends en krijg;
✅ toegang tot alle premium content;

✅ het RetailTrends-magazine (print + online);

✅ net als 40.000 nieuwsbriefabonnees dagelijks het laatste nieuws in je mailbox;

✅ gratis vacactureplaatsingen op RetailTrends Jobs;

✅ korting op RetailTrends-events.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!